سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در آنچه فراگرفته نیک بیندیشد، دانشش را استوار کرده است و آنچه را نفهمیده بفهمد . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط سک سک در 91/2/17:: 10:43 صبح

وب سایت اجتماعی پینترست نسل جدیدی از رسانه های اجتماعی است که محتوا را در ظاهر و قامت زیباتری ارایه می کند. کاربران در پینترنست محتوای بصری و ویروسی را در قاب عکس به اشتراک می گذارند.

به عبارتی، پینترست ابزار اجتماعی است که به شما کمک می کند چیزهایی جالب و دوست داشتنیتان را در وب سازماندهی و به اشتراک بگذارید.

پینترست برخلاف شبکه های اجتماعی که بر گراف اجتماعی تمرکز دارد بر روی گراف متصل مورد علاقه، متمرکز است. در پینترست علاقه مندی یا منافع مشترک باعث ایجاد روابط می شود. [1]

به گزارش تچ کرانچ، پینترست به عدد 11?7 میلیون کاربر فعال در ماه رسیده و سریع ترین سایتی محسوب می شود که به عدد 10 میلیون بازدید ماهانه در ایالات متحده امریکا رسید. [2]

به واقع، پینترست راه تعامل ما با رسانه های اجتماعی را عوض کرده است. ما به جای اینکه ایده و مفاهیم را بخوانیم آنها را از طریق عکس مشاهده می کنیم و البته مطمئا زنان بیشتر پینترسی می شوند. به عنوان مثال، ایجاد تابلوهای برجسته لیست علاقه مندی های خود از مزارع، کتب، گجت ها ، نقل قول های الهام بخش و منابع خبری در آن موجود است.

ب زبان ساده، پینترست چشم انداز یک وب سایت اجتماعی به اشتراک گذاری عکس است که در سال 2009 آغاز به کارکرد و در سال 2011 جزء 50 وب سایت برتر بنا بر انتخاب مجله تایم بود. [3]

به نظر می رسد، پینترست انقلابی در نمایش بصری آنلاین خواهد بود که برچست گذاری عکس پایه جمع آوری محتوا جذاب و جالب برای به اشتراگ گذاری است.

پ.ن1: دو اینفوگرافی درباره پینترست اینجا و اینجا ببنید اما جالب است که عضویت در پینترست تاکنون آزاد نشده و شما باید از طریق دعوت نامه یکی از عضوهای پینترستی ثبت نام کنید! گویا سناریو دعوت نامه ابتدایی، استراتژی جذب کاربر مناسبی دارد زیرا تبلیغات ویروسی از کاربری به کاربر دیگر دارد. جهت دریافت دعوت نامه ایمیل خود را در زیر همین مطلب کامنت بگذارید. من اینجا در پینترست، پین می کنم .

پ.ن2: گویا پینترست نیز قرارست به یک مدل وبی تبدیل شود. زیرا وب سایت جنتلیمنت؛ پینترست برای مردان نیز راه اندازی شده است. :)

برگرفته از سایت رسانه های اجتماعی


کلمات کلیدی :